Feestelijke opening kunstgrasveld VV Stolwijk
Vrijdagavond 28 augustus 2015 was het dan eindelijk zo ver. Na maanden van voorbereiding en uitvoering werd om 20.00 uur het nieuwe kunstgrasveld op een feestelijke manier geopend.

De jeugd had een mini voetbaltoernooi georganiseerd voor de F-pupillen op het gloednieuwe hoofdveld. De jeugdige sterren mochten als eerste hun wedstrijdjes op het strakke veld spelen. Na deze wedstrijden nam voorzitter Coen Wouda het woord. Hij bedankte alle vrijwilligers voor hun tomeloze inzet op de afgelopen soms zeer zomerse avonden. Op sommige avonden liepen er ruim 30 vrijwilligers rond om de grond af te graven, zand te kruien, te straten, hekwerk aan te brengen, lichmasten aan te sluiten, sponsorborden te plaatsen, enz, enz. De vereniging bedankt al deze vrijwilligers, maar ook de overige vrijwilligers die zich het hele jaar inzetten voor onze vereniging, door middel van een bord op te hangen. Jan Rozendaal en Kees van den Heuvel waren de gelukkigen, samen met Jan Boer en Marco Verdoold, om dit bord te onthullen.

DSC 0078 4101-web DSC 0083 4106-web

Naast de vrijwilligers werden twee sponsoren extra in het zonnetje gezet.

Transportbedrijf Zijderlaan is al jaar en dag sponsor in alle soorten maten van de club. Ook zij ontvingen een bord als blijk van waardering voor al deze mooie jaren. Tim Zijderlaan had de eer om het bord te onthullen.

DSC 0070 4093-web DSC 0072 4095-web

Net als Transportonderneming Zijderlaan is Teeuwen Infra van grote waarde voor onze vereniging. Al jaren ondersteunen zij ons in de infra en waterbouw. Ook tijdens de aanleg van het nieuwe kunstgrasveld is Teeuwen Infra zeer betrokken geweest bij de uitvoering hiervan.

DSC 0073 4096-web DSC 0082 4105-web

Na de onthulling van de sponsorborden, die een plaats hebben gekregen achter het doel tussen het kunstgrasveld en het trainingsveld, werd de opening verzorgd door de wethouder, mevrouw L. Sleeuwenhoek. Ook zij benadrukte de aanwezigheid van de vele vrijwilligers om de aanleg tot een succes te maken. De wethouder kwam in stijl op mooie roze kunstgras schoenen. De vereniging ontving een toepasselijk cadeau van de gemeente.

DSC 0096 4119-web DSC 0103 4126-web

Na de woorden van voorzitter Wouda en wethouder Sleeuwenhoek, werd het kunstgrasveld dan, geopend, zoals het hoort, met een aftrap. Wethouder Sleeuwenhoek verzorgde de aftrap samen met de pupil van de avond Rogier Verdoold. Aanlsuitend werd de wedstrijd Stolwijk 1 - Bergambacht 1. Deze wedstrijd eindeigde uiteindelijk in een 2-2 gelijkspel.

DSC 0116 4139-web DSC 0115 4138-web

De avond werd afgesloten met een hapje en een drankje.