Trainingen V.V. Stolwijk

Afgelopen weekend zijn alle thuiswedstrijden afgelast als gevolg van de brand in een bedrijfshal aan de Nijverheidsweg in Stolwijk. Op dit moment zijn wij in gesprek met de gemeente Krimpenerwaard om te bepalen wat er moet gaan gebeuren om de speelvelden (zowel gras als kunstgras) weer bespeelbaar te maken.

Later vandaag (dat zal in de middag zijn) zullen we meer duidelijkheid hebben of de trainingen van maandag door kunnen gaan. Houd daarom de website en/of Facebook in de gaten. Wij zullen daar updates plaatsen gedurende de dag.

UPDATE 18-02-2019 – 14:00 uur:
In overleg met de gemeente Krimpenerwaard word het achterste trainingsveld vandaag bestrooid met zand. Dat is voor maandag het enige veld dat kan worden gebruikt voor de trainingen maandag(avond). De kunstgrasvelden worden dinsdag (19-02-2019) besproeid. Houd de website in de gaten voor de voortgang daarvan.

UPDATE 19-02-2019 – 15:00:
Alle velden zijn vandaag besproeid / bezand. De trainingen en wedstrijden kunnen vanaf nu dan ook weer door gaan.