V.V. Stolwijk en de Complete Techniek verlengen overeenkomst
Dinsdagochtend hebben Voetbalvereniging Stolwijk en de Complete Techniek het contract verlengd, zodat de Complete Techniek ook in het seizoen 2019-2020 de vereniging ondersteund. De ondersteuning van de Complete Techniek bestaat uit het begeleiden en adviseren van de huidige trainers. Johan Teeuwen zal namens de Complete Techniek de trainingen voor de teams JO8, JO9, JO11, MO11, JO15, JO17, JO18 en JO19 voor zijn rekening nemen. Daarnaast zal Johan de JO18 begeleiden op wedstrijddagen.

Kijk voor de exacte trainingstijden en teamindelingen in het Bewaarboekje 2019-2020. Het trainings-, en rijschema zal in de loop van deze maand te downloaden zijn op onze website. Ga hiervoor naar vvstolwijk.nl – Jeugd – Downloads.