Vacature coach JO19-1
Vacature Stolwijk
V.V. Stolwijk is op zoek naar een coach/leid(st)er tijdens de wedstrijden voor onze JO19-1, welke aankomend seizoen uitkomt in de 3e klasse. Ben jij of ken jij iemand die op zoek is naar en leuke en gedreven jongensgroep bij een gezellige dorpse vereniging, reageer dan snel op deze vacature.

Voor deze functie zoeken wij een coach/leid(st)er die voldoet aan de volgende competenties:
• Is sociaal en communicatief vaardig;
• Is ambitieus en enthousiast;
• Draagt de normen en waarden van de vereniging uit;
• Coacht het team op een positieve manier tijdens de wedstrijden;
• Beschikt over tactisch/technisch inzicht;
• Heeft nauw contact met de trainer van de JO19-1.

Het takenpakket bestaat uit:
• Begeleiden en coachen van de JO19-1 tijdens de wedstrijden;
• In staat zijn om goed te communiceren met spelers en ouders.

De coach/leid(st)er trainer zal de coaching en begeleiding van het team tijdens wedstrijddagen op zich nemen. Daarnaast wordt er verwacht dat er nauw contact wordt onderhouden met de trainer van het team over de ontwikkeling van de individuele spelers als wel het functioneren van het team tijdens de wedstrijden. Wij bieden een enthousiaste spelersgroep met prima werkomstandigheden op een mooi sportcomplex.

Voor verdere informatie kun je contact opnemen met Eric de Vos, voorzitter jeugdcommissie, bereikbaar op 06-37431398.
Sollicitaties kun je per mail sturen aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. o.v.v. vacature coach/leid(st)er JO19-1.