Aanpassing wedstrijdkleding jeugd!

Let op! Komend seizoen worden alle jeugdteams gesponsord. Het voetbaltenue (shirt-broek-sokken) wordt via de voetbal geregeld, dit hoeft u dus niet meer zelf aan te schaffen! Binnenkort volgt meer informatie vanuit de sponsorcommissie!

Elke jeugdspeler dient te beschikken over:

➢ Rood shirt
➢ Zwarte broek
➢ Zwarte kousen
➢ Scheenbeschermers (verplicht te dragen!)
➢ Voetbalschoenen

Het sponsortenue wordt alleen bij wedstrijden gedragen en is dus op trainingen niet toegestaan. Het team als geheel is verantwoordelijk voor de tassen met inhoud. Bij vermissing en vernieling zullen de kosten bij het team in rekening worden gebracht. Het wassen geschiedt door het team zelf gedaan te worden, hier dient men onderling afspraken over te maken.

Wedstrijden worden in principe altijd in het rood/zwarte tenue gespeeld. Alleen als bij thuiswedstrijden de tegenstander in een (gedeeltelijk) rood shirt speelt worden de reservetenues gebruikt.