Word "Vriend van V.V. Stolwijk"

Vrienden van V.V. Stolwijk,

Graag willen we ons, vanuit de sponsorcommissie, even tot u richten. Wij zorgen samen met u voor de inkomsten van deze mooie vereniging. De inkomsten die voornamelijk bestaan uit contributie, baromzet en sponsorinkomsten.

Zoals u wellicht al heeft kunnen zien heeft de VVS dit jaar de jeugd voorzien van nieuwe tenues met daarop 4 sponsoren. Dit zijn: Zijderlaan Transport & Logistiek – De Vries en Verburg – United Legendz - Tigers on Tour. Het is goed om te zien dat er bedrijven zijn die ondersteunen in deze investering. De keuze voor deze stap bood vele voordelen voor V.V> Stolwijk als de leden. De belangrijkste voordelen zijn:

- De eigen bijdrage voor de leden is laag en er is geen onderscheid, iedereen betaald hetzelfde.
- Uitstraling is professioneel en gewaarborgd, iedereen loopt er netjes bij.

Maar we kunnen meer…

Waarom alleen de bedrijven vragen om ervoor te zorgen dat onze jeugd er netjes en professioneel bij loopt. Als sponsorcommissie hebben wij iets ludieks en vragen wij u, als Vriend van V.V. Stolwijk ook een bijdrage te leveren aan onze vereniging. Wij presenteren een “Vrienden van V.V. Stolwijk” zuil. Daarmee kunt u als individu of met een team of vriendengroep per jaar een bijdrage leveren als sponsor. Voor € 50,- koopt u een blokje waarop uw zelf tekst kunt zetten. Dit blokje (of meerdere blokjes) kunt u kopen aan de bar. U krijgt een stift waarmee u zelf de tekst kunt opschrijven.  (Op ieder blokje 1 letter mag ook) Hoe langer de tekst hoe beter voor de vereniging.  U zou de vereniging en uzelf daarmee enorm helpen.

Voor andere sponsormogelijkheden kunt u naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.  mailen. Wij bieden een leuk pakket met verschillende mogelijkheden.
Bedankt voor uw aandacht en, loop even langs de Zuil van “Vrienden van V.V. Stolwijk”. Die is in de kantine te vinden.

De Sponsorcommissie